קורס דמיון מודרך NLP

דמיון מודרך הוא כלי, שיטה ואמצעי ליצירת מציאות בכוח הדמיון. ההנחה העומדת בבסיס השיטה היא כי אמונה וכוח שכנוע פנימי עמוק ביכולת להשיג כל מטרה שהיא הופכת את השגתה לקרובה ולאפשרית.

 

לימוד מובנה ושיטתי של דמיון מודרך מאפשר זיהו הרצונות והצרכים העמוקים, הבסיסיים, יכולת להתגבר על חסכים ומחסומים, להתגבר על פחדים, לממש חלומות ולהגשים מאוויים בכל תחום- מקצועי, חברתי, זוגי ועוד.

 

NLP Neuro Linguistic Programming)) היא גישה המאפשרת שינוי דפוסי חשיבה והתנהלות תוך כדי תנועת החיים ומיצוי הפוטנציאל האנושי והאישי להשגת מטרות נבחרות לאחר מיקודן.

 

איפה לומדים?

 

ניתן ללמוד קורס דמיון מודרך במכללת מטרות ובמוסדות לימוד נוספים, מכללות שונות כגון וינגייט, רטר ועוד, במכונים פרטיים שונים ובאוניברסיטה הפתוחה.

 

משך הקורס, אופן הלימוד ותכניו

 

משך הלימודים בקורס ייחודי זה משתנה ממוסד למוסד. הוא עשוי להימשך בין 12 ל 24 מפגשים בני שלוש-ארבע שעות. על מנת להגביר את התועלת של הלימוד הקורס מתקיים בקבוצות קטנות, וזאת על מנת לאפשר נגישות קלה וזמינות של המורה לכל תלמיד וכדי להפיק את המרב ואת המיטב מההתנסות האישית.

 

מתכונת הלימוד נחלקת לשלושה חלקים: הרצאה על נושא השיעור, לרבות הדגמה על משתתפיו; תרגול הנושה הנלמד, המתבצע, על פי רוב, בזוגות; מתן שיעורי בית- תרגול החומר שלומדים בכיתה גם בבית.

 

במהלך קורס דימיון מודרך לומדים ומתרגלים שיטות הרפיה של השרירים ושל התודעה. ההרפיה היא הבסיס לדמיון המודרך ולכן חשוב ליצור תנאים נאותים להשגתה, בהיותה המפתח ללימוד משמעותי ואפקטיבי.

 

נושאים מרכזיים הנלמדים, בין השאר, בקורסים לדמיון מודרך NLP הם: מציאת מקום נוח ובטוח, היכרות ומיצוי המשאבים הפנימיים, יצירת קשר עם המציאות, היכרות עם המדריך הפנימי שבכל אחד מאתנו, הדמיה וכתיבה אינטואיטיבית, שכלול ודיוק בשפה ושימוש במטאפורות , עבודה עם סימפטומים ועם רגשות

 

מה התועלת של קורס זה?

 

שימוש בדמיון מודרך עשוי לסייע לנו לרתום את המשאב הקיים והזמין בכל אחד מאתנו, גם אם אנחנו לא מודעים לקיומו ולא מנצלים את הפוטנציאל העצום הגלום בו להשגת מטרות בחיים, לחולל שינוי מהותי בחיינו בכל תחום שחשוב לנו. הודות לדמיון מודרך ניתן לרפא את עצמנו מבחינה פיזית ומנטאלית, לשפר ולשכלל את יכולת התפקוד השכלית, הגופנית והרגשית ועוד.

 

שימוש בדמיון מודרך רווח בתחומים רבים: בטיפול פסיכולוגי, בספורט, בחינוך, בהתפתחות ארגונית ואישית. הדמיון המודרך מאפשר לנו להפיג מתחים, להשתחרר מחסמים פנימיים, להקהות כאב ולהקל באופן מוחשי ומשמעותי על מכאובי גוף ונפש.

שליטה ומיומנות בדמיון מודרך מקלה על היכולת להתמודד עם טראומות ואובדנים בלתי נמנעים, להתמודד עם לחצים וכעסים, עם מכאובים ומחלות, עם חרדת בחינות, עם הרגלים רעים ונפסדים ועוד.

 

מה עושים עם התעודה המוענקת בסיום הקורס?

 

הערך והתועלת הרבים ביותר מלימוד קורס דמיון מודרך NLP גלומים בכלים ובתובנות שרוכשים במהלכו. כל בוגרי הקורס יכולים להתמודד טוב יותר עם המציאות ואף לגרום לשינויה כדי לפעול בתוכה באופן יעיל וטוב יותר. חלק מהקורסים הם קורסים ייעודיים להכשרת מאמנים למשפחות ולילדים בגישת ה- NLP ויכולים לעבוד בתחום זה. מי מבוגרי הקורסים המגלים רצון, עניין ויכולת עשויים, עם הזמן, להשתלב כמנחים בקורס.