לגלות את המאמן שבך במסגרת לימודי תואר ראשון באימון אישי

כל אחד מאיתנו מרגיש בתקופה מסוימת בחיים שהוא זקוק למדריך שיסייע לו להתמודד עם מכשולים העומדים בפניו. לימודי תואר ראשון באימון אישי מכשירים אנשים לסייע לאחרים- על הלימודים ואפשרויות תעסוקה במאמר שלפניכם.
אם תמיד חלמתם לסייע לאנשים ולפתור את הבעיות שלהם, לימודי תואר ראשון באימון אישי יכולים להיות מתאימים עבורכם. כל אחד זקוק לסיוע במהלך החיים. הלימודים מכשירים מאמנים לסייע לאנשים שנקלעו למצוקות שונות ולהחזיר אותם לדרך המתאימה להם.

לימודי אימון אישי מעניקים למאמנים כלים המסייעים להם ללוות קבוצות או יחידים אשר זקוקים לסיוע ומעוניינים לפעול בצורה טובה יותר למען השגרת המטרות שלהם. כחלק מהלימודים המאמנים לומדים כיצד לשקף עבור האנשים את ההתנהגות הרצויה ולהביא לשיפור המצב.

אם פעם לימודי אימון אישי כללו אך ורק היבט גופני, הרי כיום הלימודים כוללים עיסוק בנפש האדם במטרה להביא לשינוי בהתנהגות. מאמנים אשר לומדים לימודי תואר ראשון מקבלים כלים להקשיב לאנשים וכן לבנות עבורם תוכנית פעולה בהתאם ליעדים. בניית תוכנית פעולה תסייע לאנשים להציב יעדים ולשנות את דפוסי הפעולה שלהם באמצעות מאמנים.

לימודי תואר ראשון באימון אישי- מה כוללת התוכנית

תחום אימון אישי כולל התייחסות לאנשים המבקשים לעשות שינוי בחייהם. לימודי תואר ראשון בתחום כוללים לימודים תיאורטיים אודות נפש האדם, וכן התנסות מעשית באמצעות שורה של תרגילים ומשחקי תפקידים שונים וכן אימון אישי תחת פיקוח צמוד על מנת ללוות את המאמנים לעתיד ולוודא כי הם פעולים כשורה בהתאם לכלים שקיבלו.

מהם התכנים אשר נלמדים במסגרת לימודי תואר ראשון?

  • בניית תוכנית פעולה: מאמן אישי אשר מעוניין לסייע לאדם הזקוק לעזרה צריך לבנות עבורו תוכנית פעולה המתאימה לו בלבד. בניית תוכנית פעולה נבנית בהתאם להיכרות עם האדם העומד מול המאמן האישי,לצורך כן המאמן צריך לשאול את האדם שאלות אודות חייו וכיצד הוא מעוניין לשנות אותם.
  • הצבת יעדים: כחלק מבניית תוכנית הפעולה, נלמד גם הנושא של הצבת יעדים- מאמן אישי צריך להציב יעדים על מנת לראות את ההתקדמות. הצבת היעדים תסייע להתקדמות לעבר המטרה.
  • ניהול דיאלוג: מאמן אישי הוא מי שמנהל דיאלוג עם האדם המגיע אליו לעזרה ולכן חשוב לדעת כיצד לנהל את הדיאלוג בצורה הטובה ביותר. הלומדים אימון אישי יכולים לבחור בהתמחות ולהתמקד בנושאים שונים החל מאימון כלכלי ועד לאימון עסקי.

מה כוללות אפשרויות התעסוקה

אחת השאלות שמעסיקות אנשים הלומדים לתואר ראשון היא מהן אפשרויות התעסוקה. בוגרי תואר ראשון באימון אישי יכולים בסיום הלימודים להשתלב הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי ולספק שירותים שונים לארגונים ואנשים פרטיים. בשל התפתחות תחום אימון אישי, כיום ניתן לראות לא מעט אנשים ומוסדות שונים המבקשים להסתייע בשירותיהם של מאמנים אישיים.

תנאי קבלה, מוסדות לימוד ועוד פרטים על לימודי תואר ראשון, ניתן לקבל בדף זה.