בית הספר להכשרת אחים ואחיות וטרינריים

התוכנית אחים ואחיות וטרינריים - בוגרינו ממליצים

 

                                                        שיר כהן
התכנית אח\ות וטרינריים - המלצת בוגרת התכניתהגעתי לתוכנית הלימודים  אח\ות וטרינריים של מגיד הגעתי לאחר מספר שנים של עבודה כאסיסטנטית במרפאה וטרינרית. הרגשתי כי זוהי הדרך שלי  ורציתי להעמיק את הידע ולקבל הכשרה בתחום הטכנאות הווטרינרית. בתור חיפאית, הלימודים הצריכו ממני נסיעות ארוכות מדי יום אך התמורה הייתה שווה את המאמץ. תוכנית הלימודים המגוונת, המרצים המעולים והידע המקצועי שרכשתי אפשרו לי להפוך את העבודה ״הזמנית״ למקצוע של ממש. אני ממליצה גם למי שאינו מגיע מתחום הווטרינריה ואין לו ניסיון, אך יודע כי הוא מעוניין לבחור במקצוע שיגרום לו לקום מדי בוקר עם חיוך, ולחזור מדי ערב מסופק הביתה, להגיע ללמוד בבית החולים הווטרינרי את המקצוע הנפלא: אחים ואחיות וטרינריים ולעשות שינוי בעולם הרפואה הווטרינרית.

 

 

התכנית אח\ות וטרינריים - - המלצת בוגרת התכנית

 נטע רוזן

בוגרת הקורס לאחים וטרינריים במכון מגיד עם החלטתי לגבי מקצוע זה התחבטתי זמן רב, בסופו של דבר הבנתי שמהאהבה האמיתית שלך לא ניתן לברוח.
לאחר חיפוש מעמיק ובחינת האפשרויות שעמדו בפניי הגעתי אל מכון מגיד. האמת היא שלא בדיוק ידעתי למה לצפות, מצאתי את עצמי לוקחת חלק בקורס רחב ומעמיק, שנתן לי את הידע הנחוץ והעיקרי ביותר לעתידי במקצוע, תוך לימוד מגוון נושאים ונקודות חשובות וצבירה של כל הידע התיאורטי שאצטרך.
נכון, לא היה קל אבל היה שווה כל רגע של תסכול שלעיתים הגיע. כבר לפני תום לימודיי התחלתי לעסוק בתחום. תקופת הכשרתי היתה קצרה וקלילה והופתעתי מכמות הידע שצברתי ועד כמה אני מוכנה לעבודה. אז אין ספק שצריך לבוא מוכנים נפשית ללימודים, להבין שמדובר בדבר האמיתי וישנם נושאים קשים, אך בסופו של הקורס תבינו כמה הרווחתם. אני מאמינה שהקורס מסכם בצורה נהדרת את רוב הדברים בהם שתתקלו בהם כאחים וטרינריים ויתן לכם בסיס איתן לרכישת ידע נוסף בהמשך. אני ממליצה בחום על התוכנית הנפלאה.

 

 

 בר שמש bar

האהבה העצומה לבעלי חיים היא הסיבה העיקרית שלמדתי בתוכנית אח\ות וטרינריים,  גם העניין ברפואה והרצון לעזור לבעלי חיים בכל דרך שהיא,עזרו לקבלת ההחלטה.

הלימודים היו מעשירים מאוד ונתנו כלים שימושיים המקנים לי יתרון בעבודה, והסביבה הלימודית בבית החולים הייתה מאוד מהנה.

 לדעתי, כל אדם שאוהב ומעריך בעלי חיים צריך להיות חלק מהתוכנית, אבל צריך להיות מוכנים לרגעים טובים ושמחים ולצערי גם לרגעים ולמראות יפים פחות ועצובים. אבל זוהי השליחות שבמקצוע.

 

 

 דנה בן מנחם, בוגרת מחזור תש"פ

הגעתי ללימודי אחיות / אחים וטרינרים במכון מגיד אחרי מספר שנים של עבודה במרפאה וטרינרית.
הרגשתי שחסר לי ידע תיאורטי ורציתי להעמיק, להבין יותר ולקבל התנסות מעשית רחבה ומגוונת יותר מזו שהתאפשרה לי במרפאה.
הלימודים במכון מגיד הם ברמה גבוהה מאוד. בתחילה לא הייתי מודעת לרמת ההשקעה שתידרש ממני, כי הלימודים אינטנסיביים ותובעניים. עם הזמן הבנתי שההקפדה וחוסר "עיגול הפינות" מכוונים להביא את הסטודנטים לרמת הבנה ותפקוד גבוהים.  הקורסים מעניינים ומגוונים, והמרצים רובם וטרינרים. אוהבי בעלי חיים שרוצים ללמוד ו"להגדיל ראש", יפיקו הרבה מהלימודים.

שלי בן דוד 

אני ממליצה על לימודי אח\אחות וטרינריים מטעם מכון מגיד בבי"ח הווטרינרי בית דגן מכיוון שהחומר מעשיר ומלמד, מרצים ומרצות מדהימים שמעבירים את החומר כראוי ומובן, מנהל בית הספר אדיב בחוכמתו ובניסיונו.
נתקלתי במשרות שמחפשים בוגרי קורס מכון מגיד יותר ולכן אני חושבת שעשיתי בחירה טובה עבורי בתחום.
כמובן שלא אשכח שהרכזת של בית הספר, תמרה, תמיד שם! אפשר לפנות אליה בלי חשש וללא דאגות, דואגת שהכל יהיה כשורה ובמיוחד נותנת יחס אישי חם ואדיב מאד!